Tutaj Twoja Reklama

HD PROJECTS

Z cyfrową precyzją, przy pomocy zaawansowanych robotów, powstają okucia firmy Hettich. Mogli się o tym przekonać poznańscy architekci wnętrz, którzy odwiedzili fabrykę tego niemieckiego lidera techniki meblowej w Kirchlengern.

Nie ma wątpliwości, że niemiecka jakość i precyzja, kojarzona głównie z przemysłem motoryzacyjnym, ma również zastosowanie w przemyśle meblarskim. Niemcy są drugim na świecie producentem mebli, a także największym rynkiem zbytu dla naszych rodzimych wytwórców - za Odrę trafia blisko połowa eksportu polskich mebli. Te najwyższej jakości bazują na niezawodnych rozwiązaniach technicznych, opracowanych i udoskonalanych od ponad 125 lat w fabrykach firmy Hettich. Zawiasy, prowadnice czy systemy szuflad tej niemieckiej marki stosują flagowi polscy eksporterzy tj. Meble VOX, Szynaka Meble czy Fabryka Mebli Mikołajczyk, jak również renomowani producenci mebli kuchennych np. firma Zajc Kuchnie.

To, co montujemy we wnętrzu mebla i z pozoru jest niewidoczne dla oczu, liczy się dla nas tak samo jak jego zewnętrzna architektura - mówi Mariusz Zajc, którego dewiza wyraża się w słowach: „tylko najlepsze materiały, tylko najlepsi kontrahenci i tylko najlepsi pracownicy są w stanie zapewnić najlepszą jakość".

W październiku br. właściciele studia Zajc Kuchnie zaprosili kilkunastu projektantów z Poznania i okolic do Kirchlengern w Nadrenii Północnej-Westfalii, gdzie znajduje się siedziba firmy Hettich, by mogli poznać z bliska filozofię działania tej marki.

Na każdym etapie produkcji mamy niezwykle rozwinięty system kontroli jakości, która jest kluczem naszej konkurencyjności na rynku i podstawą zaufania naszych klientów - podkreślali gospodarze oprowadzający polskich architektów po fabrykach zawiasów Sensys oraz szuflad InnoTech i ArciTech, imponujących rozmiarem i niezwykle precyzyjną organizacją produkcji.

Trzydniowa wycieczka była również okazją do zapoznania się z wykładem na temat najnowszych trendów w projektowaniu mebli, które przedstawiła Gabriele Wüller z działu marketingu Hettich.

W ramach zespołu ds. badań i rozwoju Hettich identyfikujemy i prognozujemy zmiany, jakie zachodzą w społeczeństwie, przeprowadzamy specjalne badania zachowań konsumentów na etapie wyboru mebli, jak i ich późniejszego użytkowania - mówiła Gabriele Wüller. – Dzięki temu wiemy, że dla użytkowników bardziej niż design liczy się funkcjonalność, że chcieliby mieć w kuchni więcej szuflad, że producenci mebli muszą znaleźć odpowiedź na potrzeby ludzi starszych o wysokim statusie i wymaganiach, którzy mają bardzo specyficzne oczekiwania wobec mebli.

Przybyli goście podczas wizyty w showroomie Hettich Forum w Kirchlengern, w skrupulatnie przemyślanych strefach pokazowego wnętrza mogli „na żywo" przetestować ergonomiczne i funkcjonalne rozwiązania techniki meblowej. Projektanci, którzy od lat tworzą prestiżowe wnętrza, współpracują z najlepszymi producentami mebli, takimi jak studio Zajc Kuchnie, mogli przetestować jakość, perfekcyjne dopasowanie i niezawodność najnowszych rozwiązań technicznych szuflad ArciTech, zawiasów Sensys czy systemu szaf przesuwnych InLine XL.

Produkt zaprezentowany od fazy produkcyjnej po jego zastosowanie w nowoczesnym showroomie zyskuje w oczach projektanta pełniejszą tożsamość - mówi Kasia Orwat, właścicielka Kasia Orwat Home Design, jedna z uczestniczek wyjazdu. – Zaczęliśmy postrzegać Hettich nie tylko jako markę słynącą z jakości i niezawodności, lecz także jako firmę nowoczesną, zwracającą uwagę na aspekty ekologii, stawiającą na rozwój i patrzącą daleko w przyszłość. Takie mocne podwaliny przekładają się na siłę produktu, która znacznie wzrasta w oczach polecającego go projektanta.

Źródło i fot.: Hettich

portal meblowy