Tutaj Twoja Reklama

HD PROJECTS

Podczas 8. edycji Łódź Design Festival, która odbyła się pomiędzy 9 a 19 października, głównym celem było zaprezentowanie kuratorskich interpretacji tegorocznego tematu festiwalu – Brave New World.

Dwa Centra Festiwalowe o łącznej powierzchni ok. 10 000 m2, 120 wydarzeń towarzyszących, 45 000 zwiedzających, 80 wystaw, 200 godzin wykładów i warsztatów, 500 projektantów, kuratorów, panelistów i ekspertów z całego świata, 200 wolontariuszy, 300 zaakredytowanych dziennikarzy – tak w liczbach można podsumować tegoroczną edycję Łódź Design Festival.

Tegoroczny temat festiwalu – Brave New World, pozwalał spojrzeć na zagadnienia Nowego Lepszego Świata z różnych perspektyw.

Zależało nam aby każdy mógł samodzielnie podjąć decyzję czy odważne projektowe działania niosą za sobą obietnicę zmiany naszego życia na lepsze – mówią organizatorzy festiwalu.

Jak co roku także i podczas edycji 2014 nie mogło zabraknąć dwóch wydarzeń towarzyszących ŁDF: must have i make me! Te dwa projekty skupiają się na odkrywaniu talentów. make me! nagradza młodych, zdolnych projektantów z całego świata za kreatywne pomysły. Z kolei plebiscyt must have pokazuje potencjał jaki tkwi we współpracy pomiędzy producentami  i dizajnerami oraz najlepsze przykłady wdrożeń w polskich firmach. Ponadto w tym roku organizatorzy postanowili w szczególny sposób wyróżnić także firmy z regionu łódzkiego, które w wyjątkowy sposób wpłynęły na rozwój festiwalu, przyznając im tytuł Kreatora Łódź Design Festival. Otrzymały go: Ceramika Paradyż (wieloletni Mecenas Główny ŁDF), Interprint Polska (wieloletni sponsor) oraz Pan Tu Nie Stał – inspirator i dobry duch festiwalu.

Zapraszamy do obejrzenia wideorelacji z ŁDF 2014:

Źródło i fot.: Łódź Design Festival

portal meblowy