Dwa Centra Festiwalowe o łącznej powierzchni ok.
Tegoroczny temat festiwalu – Brave New World, pozwalał spojrzeć na zagadnienia Nowego Lepszego Świata z różnych perspektyw.
– Zależało nam aby każdy mógł samodzielnie podjąć decyzję czy odważne projektowe działania niosą za sobą obietnicę zmiany naszego życia na lepsze – mówią organizatorzy festiwalu.
Jak co roku także i podczas edycji 2014 nie mogło zabraknąć dwóch wydarzeń towarzyszących ŁDF: must have i make me! Te dwa projekty skupiają się na odkrywaniu talentów. make me! nagradza młodych, zdolnych projektantów z całego świata za kreatywne pomysły. Z kolei plebiscyt must have pokazuje potencjał jaki tkwi we współpracy pomiędzy producentami i dizajnerami oraz najlepsze przykłady wdrożeń w polskich firmach. Ponadto w tym roku organizatorzy postanowili w szczególny sposób wyróżnić także firmy z regionu łódzkiego, które w wyjątkowy sposób wpłynęły na rozwój festiwalu, przyznając im tytuł Kreatora Łódź Design Festival. Otrzymały go: Ceramika Paradyż (wieloletni Mecenas Główny ŁDF), Interprint Polska (wieloletni sponsor) oraz Pan Tu Nie Stał – inspirator i dobry duch festiwalu.
Zapraszamy do obejrzenia wideorelacji z ŁDF 2014:
Źródło i fot.: Łódź Design Festival