Tutaj Twoja Reklama

HD PROJECTS

17 września w uroczystości otwarcia nowego showroomu firmy Hettich Polska wzięli udział goście z całej Polski. Na powierzchni 200 m2 powstała koncepcja wnętrza, w którym prezentowane są najnowsze osiągnięcia w zakresie niemieckiej techniki meblarskiej.

Nowy showroom firmy Hettich Polska mieści się w Lusowie pod Poznaniem, w dogodnej lokalizacji niedaleko autostrady A2 i obwodnicy S11.

Zdajemy sobie sprawę, że największym atutem produktów Hettich jest design, który trzeba zobaczyć, jakość, którą trzeba poczuć i funkcjonalność, którą trzeba przetestować - mówiła podczas otwarcia Beata Lasota, dyrektor zarządzający Hettich Polska. – W tym miejscu, w naszym nowym showroomie jest to możliwe. Niech będzie ono dla państwa źródłem inspiracji i nowych pomysłów, które są podstawą sukcesu na rynku meblarskim.

Wnętrze showroomu przez kilka godzin zwiedzali producenci mebli oraz przedstawiciele hurtowni akcesoriów meblowych z całej Polski, a specjaliści z Hettich Polska oprowadzali gości po poszczególnych strefach funkcyjnych.

W strefie kuchennej idealnym sposobem na przechowywanie produktów jest szuflada. Nasze systemy InnoTech oraz ArciTech pozwalają stworzyć szufladę, która zorganizuje przestrzeń dla przechowywania sztućców, naczyń, produktów spożywczych czy chemii gospodarczej - wyjaśniał Rafał Płochow, business developement manager Hettich Polska. – Dlaczego jesteśmy w tym temacie bezkonkurencyjni? Bo w tworzeniu idealnej szuflady nie chodzi tylko o dopasowanie wielkości oskrzyni, lecz także odpowiedni dobór prowadnic, organizacji wewnętrznej szuflad, a nawet kolorystyki czy materiału wykończeniowego jej boków a my mamy niezwykle bogatą propozycję w tym zakresie.

Najnowszym szufladom ArciTech (o których szerzej pisaliśmy tutaj) poświęcił swoją prezentację również Grzegorz Grzelak, dyrektor ds. sprzedaży Hettich Polska.

Nowość szybko staje się standardem, dlatego już dziś musimy oferować klientom rozwiązania, o które zapytają jutro - mówił Grzegorz Grzelak. – Rozwiązaniem, które pozwoli producentom mebli dołączyć do czołówki firm oferujących meble najwyższej jakości i zyskać grono klientów, którzy kupując meble nie pytają tylko o cenę, jest właśnie szuflada ArciTech.

W nowym showroomie szufladom ArciTech poświęcona została specjalna strefa, w której można przekonać się jak lekko prowadzą się nowatorskie prowadnice Actro o profilu pryzmatycznym, po których przesuwa się szuflada. Zwiedzający showroom z zachwytem testowali również - dedykowany szufladom ArciTech - innowacyjny system Push to open Silent.

Po lekkim naciśnięciu frontu szuflada delikatnie się wysuwa a po kolejnym dociśnięciu subtelnie domyka - wyjaśniał działanie systemu Push to open Silent Robert Brzozowski, technical manager Hettich Polska. – Ten system nie wymaga podłączeń elektrycznych, jest całkowicie mechaniczny i niewidoczny.  W zależności od użytkownika, można regulować siłę otwierania oraz czułość wyzwalania. Nie trzeba go montować od razu, można to zrobić później bez konieczności modyfikacji szuflady ArciTech.

Bardzo dużym zainteresowaniem gości cieszyły się także systemy do drzwi przesuwnych, głównie nowy system InLine XL.

InLine XL pozwala na konstruowanie szaf, których fronty po zamknięciu tworzą jedną płaszczyznę: aby otworzyć szafę wystarczy lekko pociągnąć za krawędź drzwi - wyjaśniał Robert Brzozowski. – W ten sposób podnieśliśmy zarówno komfort użytkowania drzwi przesuwnych, jak również daliśmy do rąk architektów nowe rozwiązanie pozwalające projektować najwyższej jakości meble o doskonałym designie.

Inspirujące i kreatywne rozwiązania, trendy i odpowiedzi na wiele pytań, które stają przed nowoczesnym meblarstwem - to wszystko udało się zaprezentować podczas spotkania w Lusowie w siedzibie Hettich Polska. Dla wszystkich klientów, którzy skorzystali z zaproszenia niemieckiego dostawcy techniki meblowej, prof. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przygotował niezwykłą prelekcję. Zwrócił uwagę m.in. na trendy społeczne i ekonomiczne, które wskazują producentom mebli zarówno produkty, jakie powinni tworzyć, ale również sposób w jaki powinni je sprzedawać.

Pytając o to, czy klient kupując meble kieruje się argumentami racjonalnymi czy emocjami, w świetle ekonomii behawioralnej odpowiedź jest prosta: to emocje decydują a nie ratio. Dopiero po zakupie mebla dobieramy argumenty racjonalne: „kupiłem, bo..." - tłumaczył prof. Henryk Mruk.

Profesor w sposób nietuzinkowy - na ciekawych przykładach - przedstawił co należy zrobić, aby trafić do emocji klienta, sprawić by wrócił po zakup kolejnego mebla, by polecił firmę swym znajomym.

Nie będą pytał jakim autem przyjechaliście Państwo na dzisiejszą imprezę, ale jestem przekonany, że teraz dokładnie wiecie, na co powinniście się przesiąść, by z odpowiednią prędkością dogonić trendy meblarskie i dołączyć do liderów rynku - tak, odwołując się do motoryzacyjnych analogii i hasła „przesiądź się na
ArciTech", podsumował spotkanie redaktor Jacek Pawlewski, który prowadził oficjalną część imprezy.

Spotkanie biznesowe z okazji otwarcia nowego showroomu w siedzibie Hettich Polska trwało w przyjaznej atmosferze do późnego wieczora.

Źródło i fot.: Hettich

portal meblowy